Pozycjonowanie stron - stosowane metody

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na założenie swojego biznesu w internecie. Niezależnie od tego, czy jest to zwyczajny blog internetowy, czy też sklep online, warto zainwestować w promowanie strony w internecie, szczególnie w kontekście pozycji witryny w wyszukiwarce. Odpowiada za to tzw.

SEO, czyli całość działań mających na celu pozycjonowanie stron w Google, Bing czy Yahoo Search. Korzyści z wysokiej pozycji w wyszukiwarce są oczywiste i nie będziemy ich tłumaczyć, jednakże w tym artykule przyjrzymy się, w jaki sposób skutecznie reklamować własną witrynę. Wśród działań SEO wyróżnia się trzy najważniejsze czynniki wpływające na pozycję witryny w rankingu wyszukiwania: responsywność skryptu strony, jakoś zawartych na niej treści a także tzw. linkowanie, czyli jakość a także ilość hiperłączy prowadzących do strony. Te ostatnie są kluczowe, bowiem Google uznaje je za miernik wartości danej witryny. Innymi słowy, im więcej stron cieszących się dobrym zaufaniem wstawiło link do promowanej strony, tym wartościowsza ona jest, przynajmniej zdaniem algorytmów wyszukiwarki. Warto przy tym zauważyć, że kluczowa jest nie tylko ilość, niemniej jednak także jakość linków. Jeżeli już spamujemy nimi gdzie popadnie, a w szczególności na portalach cieszących się niskim zaufaniem, to efekt będzie odwrotny od zamierzonego, a Google może na was nałożyć nawet specjalny filtr, który zmniejszy liczbę miesięcznych odwiedzających. Powyższe czynniki sprawiają, że pozyskiwanie linków warto zlecić doświadczonym, wyspecjalizowanym agencjom SEO, które przy okazji przeprowadzą pełny audyt strony, włącznie z jej aspektami technicznymi a także jakością zawartych treści. Wspomnieliśmy już, że ta ostatnia ma spore znaczenie przy pozycjonowaniu stron, a agencja SEO w razie potrzeby dostarczy wartościową treść idealną pod roboty wyszukiwarki. A przy tym firmy tego rodzaju mają odpowiednie zaplecze umożliwiające zyskanie wartościowego linkowania, które nie tylko wpłynie pozytywnie na pozycję w Google, niemniej jednak też dostarczy organiczny ruch od zainteresowanych klientów. Źródło: http://u-wasala.pl/marketing-i-reklama/promowanie-wlasngo-bloga-za-darmo/.